środa, 13 września 2023

Komórki i chlewiki

Masowa możliwość łączenia telefonicznego zza pazuchy, ma ze 30 lat. Od cegieł do smartfonów droga ekspresowa!
Mój pierwszy apartat, nie, nie Nokia, ale duński pudełkowaty Maxon, dopiero po nim sławna Nokia 350, a z technologii cyfrowej, najpierw miałem Ericssona. Pierwszy smartfon, oczywiście Iphone.
Wielkim fanem smartfonów nie jestem, bo rosną zamiast maleć, czyli wbrew logice.
Stąd z dużym zainteresowaniem czytam i mam nadzieję, że szbyko wdrożą ów telefon na dłoni. Co prawda nie moją bajką są komendy głosowe, jednak mam ndzieję, że będzie jakaś "przyciskowa" alternatywa.
Przy okazji przygotowywanej na październik premiery "telefonu na dłoni" wiadomość o zmknięciu Nokii jako producenta telefonów, no cóż błędy strategiczne się mszczą, a bywszy lider odchodzi do lamusa!





Inny wielki błąd strategiczny to rozpętanie Wojny na Ukrainie. Wowa nie wyrabia z produkcją i musi łasić się do Kima Trzeciego! Tak, tak, to już trzecie pokolenie. Pierwszy Kim, łasił się do Stalina, drugi Kim łasił się do Chin, a do trzeciego Kima, łasi się Wowa z Kremla!
Proszę Państwa, świat dyktatorów stanął na głowie:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować każdy może, nigdy tego nie wymaże!

53 - Mayenne - Region Pays de la Loire

Departament Mayenne - sławny starożytnością departament, w okolicach dzisiejszej wioski Jublains, zwycięzcy Rzymianie wznieśli swoje miasto...