wtorek, 7 marca 2023

Na bieżni i w bunkrze

No i proszę, Pani Alica bije rekordy na bieżni i instagramie! Nie dość że Niemka(?), a owa nacja w części kobiecej do urodnych nie należy, to jeszcze mistrzyni sprintu! No i tutaj mam pewne wątpliwości! Spójrzmy na historię biegów szybkich i ich światowe reprezentantki, One wszystkie cycków prawie nie miały, bo za duży biust falując bocznie mocno utrudnia bicie rekordów! 
Zatem, tym bardziej gratuluję, urody i osiągnięć sportowych!


Ostatnie rewelacje podawane przez popołudniówkę, The Sun, są zapewne z pewnością wiarygodne, bo wypuszczane przez Towarzyszy z GRU, wielce niechętnych Carusiowi. 
Swoje rojenia o wielkości i sile Sovietii, pielęgnował i bardzo w nie wierzył! Skąd moja pewność? Jeden sygnał putinowy puszczany przez lata, a właściwie jego znak rozpoznawczo - firmowy - notoryczne spóźnienia na oficjalne spotkania.
Obsuwy miał potężne, nawet półgodzinne i to z najważniejszymi światowcami. Strach pomyśleć, ile na Carusia musieli czekać jego wasale z republik zależnych?! 
Takie zachowania na międzynarodowej arenie dyplomacji, świadczą o kompletnym odlocie bunkrowego dziada! Pokaz pewności siebie przemieszany z chorą satysfakcją upokorzenia, grzecznie czekającego partnera!
"Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co pan mi zrobi?" No cóż, Ukraina mocno zweryfikowała, jego rojenia o potędze!

2 komentarze:

  1. Ja bym z tą panią Schmidt poczekał do zawodów seniorskich. Wtedy okaże się kto jest górą: cycate czy płaskie, śliczne czy babochłopy?

    Tu znowu nie działa. Na czym to polega, nie znaju.
    Adam P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym Google, to ja już zdrowia nie mam!!! Mnie też nieraz traktuje jako Anonim!!! Nawet nie wiem gdzie zareklamować?
    Co do Cudsprinterki, to masz całkowitą rację, jak zacznie biegać w seniorkach, to się dopiero okaże, wszak cycki mogła jej jeszcze urosnąć i będzie nadawała się tylko do rzutu młotem, albo na kulomiotkę:-)))

    OdpowiedzUsuń

Komentować każdy może, nigdy tego nie wymaże!

53 - Mayenne - Region Pays de la Loire

Departament Mayenne - sławny starożytnością departament, w okolicach dzisiejszej wioski Jublains, zwycięzcy Rzymianie wznieśli swoje miasto...