środa, 11 stycznia 2023

Bezpieczniej!

Nie ukrywam, sam byłem przeciwny wprowadzeniu bezwzględnego pierszeństwa przed pasami dla pieszych, ale teraz jestm za. Zdecydowanie polepszyło to kulturę jazdy! Jedyne co mnie stresuje, to zbyt bliskie podejście do krawędzi jezdni, bo wtedy auta hamują jak głupie, a ja tylko chciałem postać przy krawężniku:-). 
Niewątpliwie, wysokie ceny mandatów sprzyjają bezpieczeństwu, szczególnie te za szybkość. Sam w lecie zapłaciłem dwa razy(bez szemrana), więc wiem co mówię. Trzeba przyznać, że kary dotyczą ewidentnych przewinień, a funkcjonariusze złośliwości i nadgorliwości nie wykazują i nie próbują karać za np. brak atestu gaśnicy. W moim przypadku, noga z gazu, a że jeżdżę dużo, to już wpadłem w "przepisowy" rytm. Ech, obym nie zapeszył! 


Bezpieczeństwo ruchu na Saharze(?), ludzie jakiego pech musiała mieć ofiara, być najechanym przez auto na pustyni. Niestety przed przeznaczeniem nie uciekniesz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować każdy może, nigdy tego nie wymaże!

53 - Mayenne - Region Pays de la Loire

Departament Mayenne - sławny starożytnością departament, w okolicach dzisiejszej wioski Jublains, zwycięzcy Rzymianie wznieśli swoje miasto...