poniedziałek, 12 września 2022

Kolory!

Z chłopami o kolorach, może nie koniecznie?! Biały, czarny, żółty, czerwony, zielony, niebieski i to wszystko! Dla kwestii dzisiejszej, to zupełnie wystarczy!
Modne kolory aut. Szczęśliwie, porażająca w brzydocie biel dość szybko odchodzi w zapomnienie! Nowe samochody nie przypominają już lodówek, nowi właściciele wybierają sznyt ciemno niebieski(hm, granatowy?) i to jest do zaakceptowania. Co prawda daje się również zaobserwować amatorów szarości, ale są w zdecydowanej mniejszości.
Skąd u mnie tak wielka niechęć do bieli i szaroty? W Peerelu, to był kolor dominujący, Warszawy, Syrenki, potem Fiaty na takowe malowano. Zdarzały się co prawda wersje eksportowe fiatów w wystrzałowym kolorze yellow bahama, ale owe były tylko w PekaO, a potem w Pewexie za dolary! 
Rodzinnie, najpierw mieliśmy Syrenkę 103 w kolorze kawy z mlekiem i prawie białym dachem, Warszawę Kombi 223, białą jak lodówka, na koniec Fiata 125, zielonego jak las w maju!
Tak się zastanawiam, gdybym dziś planował zakup auta i miał pełną gamę do wyboru, cholera nie wiem! Może wybrałbym grafitowy, hm, albo zdałbym się na gust Szanownej Małżonki, ona się na kolorach świetnie wyznaje!

PS. Ja tu o kolorach wybrzydzam, a od lat jeżdżę Thalią w kolorze strażackiej czerwieni, brr! No cóż, to nie moje auto, ja koloru i marki nie wybierałem, a że mało pali i ma duży kuferek, to nie narzekam:-) 

2 komentarze:

  1. Ojej, udało się, ale trzeba się naklikać po różnych ikonkach:). Kolory aut to teraz wielkie wyzwanie, już na etapie konfiguracji są nie do przejścia (nazwy oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adamie najważniejsze, że działa:-)
    Co do kolorów, to sam się złapałem, czytając co napisałem. Najpierw mówię, że chłop to tylko podstawowe barwy rozpoznaje, a potem o granatach i grafitach peroruję, ech!

    OdpowiedzUsuń

Komentować każdy może, nigdy tego nie wymaże!

53 - Mayenne - Region Pays de la Loire

Departament Mayenne - sławny starożytnością departament, w okolicach dzisiejszej wioski Jublains, zwycięzcy Rzymianie wznieśli swoje miasto...