wtorek, 10 października 2023

Keep calm

Wczoraj zupełnie świadomie zrezygnowałem z oglądania magla, który szumnie nazywają debatą.
Dlatego nie mnie oceniać poszczególnych dyskutantów. Z urywków eksponowanych w mojej TVPInfo, mocno podkreślali "trzęsące się dłonie". Bez przesady, rączki "Donaldu" nie drżały, ale wydaje się że w trakcie czytania  z kartki, był mocno rozemocjonowany. Swoją drogą, odczytywanie z kartki, gdy wszycy pozostali, nawet Pani Szerung Wielgus, dokonale przygotowani, to mocna wpadka wizerunkowa.
Wbrew temu co Tusku i jego POplecznicy gadają, przewaga mediów popierających tzw. totalną opozycję jest miażdżąca, a mimo to nie mogą sobie poradzić.
Jak już powiedziałem, wyłączyłem telewizor informacyjny i nie oglądam, w niedzielę pójdę na Wybory, zagłosuję za Polską będę w spokoju czekał na wynik. 



PS. Od dłuższego czasu powala mnie nuta owej większości medialne, ni mniej, ni więciej, krytykują niskie ceny na Orlenie, sugerując że to przedwyborczy chwyt! 
Hm, a jeszcze nie tak dawno na każdym przystanku autobusowym i tramwajowym wisiały wielkie plakaty z napisem PiS = DROŻYZNA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować każdy może, nigdy tego nie wymaże!

53 - Mayenne - Region Pays de la Loire

Departament Mayenne - sławny starożytnością departament, w okolicach dzisiejszej wioski Jublains, zwycięzcy Rzymianie wznieśli swoje miasto...