poniedziałek, 6 listopada 2023

Pan Samochodzik!

Zbigniew Nienacki, autor Pana Samochodzika, wrednym typem był, ale seria Pana Samochodzika, to wspaniała lektura mego dzieciństwa. Zaczynałem od Pana Samochodzika i Templariuszy i wyczytałem wszystkie.
"Dorosłych" książek Nienackiego nie czytałem, skandalizujących Skiroławek nie zaliczyłem i bardzo świadomie, nie chciałem burzyć wizerunku idealizowanego przeze mnie Autora.


PS. Przed serią Pana Samochodzika, moja z Antkiem książka najważniejsza, to była Karolcia 
Marii Krüger, ech, ech, dziecięce fascynacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować każdy może, nigdy tego nie wymaże!

53 - Mayenne - Region Pays de la Loire

Departament Mayenne - sławny starożytnością departament, w okolicach dzisiejszej wioski Jublains, zwycięzcy Rzymianie wznieśli swoje miasto...