sobota, 14 października 2023

Dekada!!!

Dziesięć lat temu o tej godzinie, opublikowałem swój pierwszy tekst na Bloggerze. Nie powiem komunalnie, że szybko zleciało, bo owa dziesiątka mego życiorysu do najlepszych zawodowo nie należała. Zjechałem na tor boczny i już raczej na nim pozostnę, byleby zdrowie dopisało, to narzekać nie ma co.
Z braku jubileuszowych życzeń, bankietów i owacji na stojąco, sam sobie życzę i z podziwu wyjść nie mogę, że opublikowane teksty i tekściki, to dość obszerne dzieło. 
Czytelnikom wiernym  i sporadycznym, dziękuję za wytrawałość i mam nadzieję, że nadal będą ze mną!

Poniżej link do historycznego początku, pierwszego wpisu w blogu "Z dziennika ignoranta".


Piewszy blog, niefortunnie określiłem jako "dziennik", więc z dużym wysiłkiem wypełniałem jego strony dzień po dniu. Szukanie tematów wychodziło różnie, ale zmęczyła mnie "codzienna formuła" i przy magicznej dla mnie liczbie 177 wpisów uroczyście go zakończyłem.

Kolejny, a jakże, bo pisanie uzależnia, nie było już tak absorbujące, zatytułowałem go 
"Okiem ignoranta", z pierwszą publikacją 15 lutego 2014 i zachowaniem limesu 177 wpisów.


Dalej szło z automatu, "Zapiski ignoranata", też do granicy 177.


Kolejny, "Impresje Ignoranta", tutaj porzuciłem wszelkie granice i rozwinąłem się do ponad 800 wpisów, ba od Impresji zacząłem w niektórych wpisach rymować, ech ci "artyści"! Nie bez kozery, "ignorant" z małej litery urósł do dużego "Ignoranta":-)
Rozpocząłem ciekawie bo od fotoalbumu z rodzinnymi wspominkami.


Równolegle pojawił się jeszcze 177 wpisowy, "Bloggostan Ignoranta", którego obiecałem nie kończyć, lecz w przyszłych lepszych czasach kontynuować. Wg stanu na dziś, oficjalnie uznaję go za zakończony.


Idźmy dalej. Zachwycony swą twórczością rymowaną, a tak naprawdę zainspirowany przez mego Brata Antka, uruchomiłem oddzielny dział pod skromnym tytułem, "Rymowanki", który również dziś oficjalnie zamykam. Moja dalsza twórczość rymowana co jakiś czas, pojawia się w bieżącym blogu.


Dla uporządkowania fotorelacje w zbiorze nie zamkniętym, "Fotoimpresje", fotki dodaję wciąż, ale raczej sporadycznie.



"Notatnik", stworzyłem jako ekskluzyny Klub, tylko dla wybranych, czy z treści coś wyjątkowego wynika, hm pewno tak, a może nie. W każdym razie wstęp do Klubu jest limitowany, a wejściówkami dzielę osobiście. Kto zaineresowany może złożyć akces, rozpatrzę:-)



"Dzieła które polecam", powstały z myślą promowania kolejnych książek Piotrka, ale przerodziły się w opisywanki twórczości różnej, w większości filmowej, godnej polecenia.


Moja ulubiona strona,"Tłumacznia nie do pogardzienia!",  tłumaczonki twórczości śpiewanej. Niewiele, ale nieskormnie powiem, bardzo udanie.


"Antek foty z podróży" stworzony ze zdjęć autorstwa mego Brata. Wspominkowy po zbyt wczesnym jego odejściu. Przejrzałem, i opublikowałem prawie wszystkie jego fotki z morskich wojaży, przeplatając innymi z ziemskiej podróży Antka. Wyszło dużo, bo 501!


W dobie szalejącego wariactwa covidowego, stworzyłem "Świat zwariował", jednak w krótkim czasie doszedłem do wniosku, że wśród wszechogarniającego skretynienia, świata nie zmienię, a w oddali jednak widać światełko nadziei. Bez żalu zkończyłem więc, w oczekiwaniu normalności.


Tak doszedłem do bieżącego, "Trele Morele", który zaczął się jak niżej i publikować w nim zamierzam bez kolejnych skoków w bok. 



PS. Warto dodać, że na krótko miałem chwile zwiątpienia, gdy przez pomyłkę zwiesili mnie na Bloggerze, przeszedłem wtedy na chwilę do Salonu 24, ponownie tytułując bloga, jako "Impresje Ignoranta", po 177 wpisach powróciłem jednak "na łono".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować każdy może, nigdy tego nie wymaże!

53 - Mayenne - Region Pays de la Loire

Departament Mayenne - sławny starożytnością departament, w okolicach dzisiejszej wioski Jublains, zwycięzcy Rzymianie wznieśli swoje miasto...